2011-01-29 ? 18:24:16

YOU GOT A MILLION WAYS TO MAKE ME LAUGH

mitt liv är inte kaos. mitt liv är inte heller det bästa man kan ha. inte heller det sämsta. jag är någonstans där jag tror dom flesta har sitt. livet handlar inte heller om att vara bäst, om att ha det bästa eller att vara snyggast. enligt mig handlar livet om att förstå sig själv, tro på sig själv & inse att man faktiskt är bättre än någon annan. en fråga jag skulle vilja ha svar på är, varför blir folk grymma när dom har mycket pengar? dom tror att dom är snäppet bättre än alla andra, på något sätt. (& när jag säger detta menar jag inte alla)
mitt liv har inte alltid varit då allt har varit perfekt hela tiden, man kan säga att det mer har varit en bergodalbana. jag förstår mig inte på människor som klagar på att dom inte får tillräckligt med saker/pengar eller what ever. för om man tänker på hur folk har det i andra länder, som jobbar röven av sig för att få pengar till mat för dagen, för att kunna få pengar så dom kan betala hyran så dom har någonstans att bo, folk som inte blir älskade för vilka dom är. dom som gör allt för sin familj så att den håller ihop. jag beundrar dom mer än något annat. och jag tänker inte säga att det bara är i fattiga länder det är så, för det är faktiskt inte i bara fattiga länder som allt händer. vi skall vara nöjda över att vi har det vi har, har den familjen vi har & för att vi är älskade. vi sitter på olika pallar här i världen. dom som har mycket pengar & ser ner på dom som inte har något alls. jag verken säger eller vet att det är såhär, men jag fick bara upp allt detta i mitt huvud & kände att jag behövde skriva av mig, & eftersom detta är en personlig blogg, så borde jag kunna skriva det här. eller?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild