2011-05-10 ? 00:19:10

WONDERFUL

kan inte sova. har legat i sängen i över en timma och jag kan inte somna, så då blir det ett inlägg om min dag. vaknade upp hos mitt hjärta som hade åkt iväg t praktiken, åt frukost och vid halv ett tog jag bussen t hanna, där även isabella var. solade en liten stund tills solen gick i moln, åt och sedan var det dags för mig o hani att åka t ua och träffa våra blivande klasskamrater. kan inte säga annat att detta kommer blir tre grymma år fram över! det klickade direkt, och ändå var det bara halva klassen som var där. och jag har bestämt mig, det blir plus med bara goa tjejer i klassen så kan detta inte bli annat än grymt! skulle även fått reda på om jag får en lägenhet eller inte, men dom har inte gett svar ännu, så ber till gud att jag får den! men nu skall jag försöka sovaaaa. SLEEP TIGHT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild