2011-05-02 ? 21:26:25

NEVER LOOK BACK, BECAUSE IT'S THE FUTURE WE LOOK FORWARD TO.

underbar start på den nya månaden, wihooo!!! mamma kom hem med ett roligt besked o även ett sämre besked. mamma hade även med sig en lite present i till mig o där i låg det ett halsband o ett armband (visar imorgon). det negativa är att jag flyttar ännu en gång, men denna gången mer uppåt än nu. men det positiva med det hela är att jag skaffar lägenhet detta året istället för nästa år som det först var tänkt. vi har även fått skåp i skolan o jag fick över skåp! känner att gud är med mig idag! kan inte säga annat än, LIFE RULES!
Kommentarer
Amanda

Fan vad nice med egen lägenhet ;)

2011-05-03 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild