2011-05-02 ? 17:25:39

LÅNGKLÄNNINGEN

eftersom många har frågat hur min långklänning ser ut, så lägger jag ut några bilder på hur den ser ut, men bilderna är tagna med mobil, då min kameran inte funkar så ni får nöja er med mobilbilder och dom är även skeva då dom inte går att rotera, men det får ni leva med. dock är den lite för urringad vilket jag får fixa, sedan sitter den även lite konstigt över magen som gör att jag ser dubbelt så tjock ut än vad jag egentligen är, men vi får se hur det blir. om en stund skall jag ta på mig springskorna o springa, eftersom jag inte kan ta mig t gymmet idag. hoppas ni har fått lika bra start på den nya månaden som jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild