2011-05-05 ? 18:36:50

TORSDAG

det är redan torsdag och det känns som vi inte har haft en enda lektion denna veckan.
idag var det nationella, gick inte så bra då jag hörde hur alla andra hade svarat. sedan bestämde jag mig snabbt och enkelt för att göra historia provet med, gick inte heller så bra, men det är i vilket fall över nu.
nu har jag bara kvar muntligt i både engelska & svenska. nationella i spanska, so prov, no prov + inlämning och HK prov. döda mig, denna månaden är inget att se fram till.
märkte först idag att det är inte alls långt kvar tills det är skolavslutningen och vi har gått ut. flyttar till strömstad, skaffar lägenhet i uddevalla och sedan står jag där, första året i gymnasietiden. jag längtar en aning, men förstod idag att jag verkligen kommer att sakna min störda klass.
fick en boll rakt på näsan idag med av marcus och hård var den, så jag har fortfarande ont i huvudet. på tal om något annat.
sitter med svenskan nu och har gjort en svenska gubbe (litteratur grej) men ger upp det och tänker gå ut på en promenad en stund tror jag.
fick även ett glatt telefonsamtal av mamma förut som gjorde hela min dag. det går bra för mig nu. livet leker i andra ord.
LOVE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild