2011-05-10 ? 18:51:53

18:51

underbara dag. har vart i uddevalla ungefär halva dagen. tempraturen stod på 25 grader och kan det bli mer underbart eller? neeeeeeeepp.
imorgon blir det nationella på morgonen och sedan på eftermiddagen gör jag mitt HK prov, undra hur detta skall gå.. hoppas på det bästa.
dööör av nyfikenhet om jag inte får lägenheten eller inte, vill veta nunununununu. hoppas på det bästa eftersom inget har gått fel ännu. älskar livet.
tänkte göra lite svenska, men ändrade mig snabbt och enkelt. och tror jag skall gå upp och äta lite russin då jag och isabella inte får äta godis under hela maj månad. dööö. men än så länge har det gått ganska bra och jag tappar suget för godis mer & mer (tar det som en positiv grej), men sedan när juni kommer, är det min tur att äta mig fet igen på godis......mmm...... längtar......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild