2011-01-24 ? 16:13:46

VARM CHOKLAD

sitter med varm choklad i handen & kom nyss hem ifrån skolan. skall snart börja göra lite läxor är det tänkt & sedan vandrar jag ner till gymmet, för att gå på spinning med isabella & matilda, wiho.
jag är ledsen om ni känner att det blir för lite tid tilll er, men det är inte så jag vill ha det.
det sista jag vill. jag vet att jag är jävligt dålig på att försöka, ungefär lika dålig som att lyckas. men jag ber er,
prata med mig om ni känner så. för jag vill inte ha det såhär.
Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: jag pluggar till gymnasielärare i bild och svenska :D love it!



vad händer i veckan då?



2011-01-24 @ 22:31:26
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild