2011-01-31 ? 16:34:12

VARFÖR VÅGAR INTE FOLK STÅ FÖR SINA ÅSIKTER?

en grej som jag inte har fattat poängen med, är folk som inte vågar stå för det dom sagt/säger eller om sin egna åsikt? som när man tex kommenterar ens blogg & ljuger om namnet & vart man kommer ifrån, eller om man säger en sak till en person & sedan när man frågar den så ljuger dom och säger att dom aldrig sagt det. för i helvete om ni har något att säga, så säg som det är? fattar inte poängen när man inte vågar stå för det man säger, håll käften nästa gång då.
-
iallafall så har min dag varit goood, lovisa fick cp ryk på mig idag? kärring. har valt cp gruppen i engelskan & matte provet gick ok. tycker inte att det är så speciellt skoj att läsa vad folk har gjort under dagen, så därför blev det bara en förkortning. ringde & skulle boka spinning/core, men icke sa nicke, då var det fullt, orkar inte mitt liv. så taggar träning inför imorgon..
nu skall jag leta fakta om greta garbo & göra klart den.
hare gött
Kommentarer
isabella

haha det var verkligen inte fullt

2011-01-31 @ 20:39:24
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild