2011-01-28 ? 20:55:58

SVAR PÅ FRÅGA

vart trivs du bäst göteborg/fjällbacka ? :) saknar du dina gamla vänner ? :)
om jag får säga det själv, så vet jag faktiskt inte. trivdes i göteborg samtidigt som jag trivs här i fjällbacka. men om jag var tvungen att välja, så skulle jag valt fjällbacka & tvingat mina vänner flyttat hit från göteborg.
& självklart att jag saknar mina gamla vänner, det är nog dom som jag saknar mest, som gör att jag vill tillbaka till göteborg.
hur gammal var du när du färgade/blekte håret första gången ? :) psss fin blogg!
första gången gjorde jag slingor & det var i sexan, sedan så har det blivit att jag gjort mer & mer slingor, så då blev det ''automatiskt'' blont, så vi kan väl säga sexan :) hihi tack.
nästa gång du kommenterar så skulle det vara ett plus om du skrev ditt namn, men om du inte vill, så får du köra på anonym. :))))
& hoppas du blev nöjd med svaren, om inte, så får du säga till!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild