2011-01-10 ? 22:14:18

MITT LIV GÅR I EN BERGODALBANA

har kommit till någon svacka nu, där allt känns hopplöst & trist. min mage gör så ont att det känns som den håller på att vrida på sig helt. mitt ben värker. jag saknar handbollen. vill börja träna, på riktigt & inte bara säga att jag skall göra det.
just nu går mitt liv i en bergodalbana, ena dagen är det hur bra som helst medan andra dagen är allt åt helvete, men man får ha olika dagar i sitt liv, det är det som hör till.
jag vill ändra på hela mig. jag vill börja om på nytt. helt & hållet.
jag har kommit till en svacka då jag inte förstår mig själv, inte alls.
vill börja om på nytt. vill bli en helt ny person. vill köpa mig en helt ny garderob, färga mitt hår.
något fint, något unikt, något otroligt vill jag skall börja nu.
Kommentarer
hanna

nu är jag tillbaka och vi ska göra detta året till det allra bästa i våra liv!

vi fixar allt tillsammans gumman, vi ses i morgon!

älskar dig hjärtat mitt

2011-01-11 @ 09:59:41
URL: http://hannaaxelsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild