2011-01-26 ? 21:44:01

LIVET LEKER, ELLER?

dagen idag har varit primaaa. fick dock reda på att vi kommer ha fysik i nationella, FYSIK. och jag kan säga direkt & inte med glädje att jag inte kan någonting. ligger även efter i skolan & hittar ingen film om Greta Garbo som jag skall ha redovisning om. livet leker!
känner även att jag älskar mina buss kompisar som jag åker med i bussen, som jag åker nästintill varje dag med!!! I love them. speciellt dom som sitter & glor på en så ögonen nästan spricker & hjärtat svider :) 
kvällen idag har varit lugn, tog ett bad med min favorit & nu skall vi snart krypa ner i täcket & sova.
hoppas livet leker för er med, lika mycket som det gör för mig!
behöver även fixa mina naglar snart. & mitt hår.
får be mamma ringa & beställa tid hos frisören så blir det brunt hår med blonda slingor. så får jag även ring & beställa tider till naglar. yes man.
skulle inte suttit fel med sommar nu heller.
tack för detta emo inlägg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild