2011-01-19 ? 21:14:37

IN MY HEAD, UP AND DOWN.

på ett sätt vill jag tillbaka, men om jag åker tillbaka kommer allt bli som förr då? en fråga som jag inte kan svara på, en fråga som åker runt i mitt huvud & jag förstår mig inte på den. jag vill komma tillbaka som inget har hänt, som jag aldrig försvan & förlorade er, den kontakten jag hade med er då. men det är något i mig som drar mig tillbaka, som det inte är meningen att jag skall dit igen. som det är meningen att jag skall stanna här jag är nu & inte röra mig ur den cirkeln jag har runt mig just nu. men varför får jag en känsla att jag vill tillbaka?
jag vill komma tillbaka en dag som om ingenting har hänt, men jag vet att det är inte så lätt att bara säga att ingenting har hänt. för det är ju faktiskt en hel del som har hänt, dom senaste 2 åren.

Kommentarer
Amanda

Saknar dig Hannah..

2011-01-19 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild