2011-01-26 ? 16:55:39

I WILL ANSWER

okej, eftersom jag egentligen skulle svara på era frågor igår, så hann jag inte. så lovade idag:

Bästa bloggarna? Vad är det bästa du vet? Om du fick välja en plats på jorden, som du skulle vilja flytta till, vart skulle de varit? Puss på dig!
- dom bästa bloggarna är nog dom som jag har bland mina favoriter, där jag kan läsa vad mina närmaste tänker & har gjort. det är mer intressant än ''stor'' bloggarna.
ooh, det bästa jag vet, svår fråga. men det bästa är nog när folk omkring mig är lyckliga, när jag lyckas med något som jag aldrig tror jag skall lyckas med. skulle vilja flytta till new york tror jag, eller jag vet faktiskt inte. hihi
pusss! 

hur gammal är du? :)
- 15, men fyller 16 om ungefär ett halvår sisådär :)

varför valde du just att lägga bloggen på blogg.se?
- efter att ha provat blogspot.com så tröttnade jag otroligt snabbt på den & kände att jag behövde en ändring, så då valde jag blogg.se,

härligt, är stel själv.. sitter för mkt vid datorn och är rätt skoltrött redan så kommer nog snart ta en dag paus från bloggen och villa massa :) vad gör du precis nu när du läser den här? ;P
- just nu sitter jag & sjunger på låten ''count on me'' med bruno mars i högsta höjd & svara på din fråga! :)
du vet att jag älskar dig va? puss på dig min fina vän!
- eftersom jag inte vet om det här var en fråga eller påstående, så hoppas jag att du vet att jag älskar dig med! pusss på dig hjärtat!

jag hoppas ni är nöjda med svaren & om inte, så får ni bara klicka på kommentera och säga det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild