2011-01-23 ? 13:26:32

GOOD MORNING

är hur trött som helst, så idag blir det bara en lugn dag, tills klockan 6, då jag vandrar ner till gymmet & skall på bodybalance (yoga) med isabella. gooott.
skall ni hitta på något idag? eller bara ta det lugnt, som man skall göra på söndagar..
funderar även starkt på att färga mitt hår brunt med massa blonda slingor, ååååh vad jag är sugen på det. vill ha en ny förändring, så det skulle sitta gott med att färga om mitt hår totalt?
bjur på en gammal bild med en saknad person.
KISS & HUG
Kommentarer
Felicia :)

sv: det är bra med mig, men börjar bli förkyld :(

gör du? :)

2011-01-23 @ 13:27:21
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/
Anonym

Jag saknar dig..

2011-01-24 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild