2011-04-26 ? 19:13:46

TISDAG

första dagen i skolan, den gick snabbt o kändes som en kort dag. kändes bra att komma tillbaka men skulle vilja ha en veckas lov till, utan tveka. har även fått nog av dom här skoltröjorna, men imorgon gör jag klart dom o skickar in dom för gott. sedan hoppas jag att dom kommer inom en vecka. vi skall även få skåp som skulle vart klara idag, men icke. så hoppas på att dom är klara imorgon. har även fått reda på att jag har kommit in på mitt första o andra val. vet dock fortfarande inte vilken skola jag vill välja. har ångest över det så det står härliga till. har egentligen inget vettigt att skriva men var såpass längesedan jag skrev, så kände att det var dags. KYSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild