2011-04-27 ? 19:38:38

JAG HOPPAS DU FÖRSTÅR HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG.

jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket du betyder för mig. men det funkar inte om jag ger allt och du ger hälften.
kort dag i skolan, åkte till tanum direkt efter för att prata om avslutningsmiddagen, men hur många var det där då?! TVÅ, TVÅ stycken. jag och lisa, kändes ju bra. men vi satt där, kollade skolkatalogen & skrattade.
har fått skickat in tröjorna & även om skolkortet inför nästa år. jaooopp. imorgon börjar orienteringen och hur taggade är jag då? inte taggad alls. känner inte för att ha massa fästingar och bett över hela kroppen. fyfan.
nu tänkte jag sätta mig med svenskan, men märkte när jag öppnade väskan att den visst låg hemma o jag som är hos mitt hjärta, hur bra är inte det då? så istället blir det plugg på moppen, som skall vara klart tills slutet av maj har jag bestämt.
puss o kjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild