2010-09-04 ? 11:10:35

tävling!

okej, eftersom jag aldrig är med och tävlar och när jag väl är med och tävlar så vinner jag inte, haha så typiskt mig?
så nu har jag bestämt mig för att vara med i en tävling:
jag har sett bilder på deras hemsida, och dom är verkligen super duktiga! så var med och tävla du med om en hårförläning! http://hairx.blogg.se/2010/august/tavling.html
jag vill vinna för att...... för några månader sedan så var jag hos en frisör (okunnig) som folk sa att hon var jätte bra, men det var hon inte, hon klippte av halva mitt hår, (från midjan till axlarna) färgade det gult, tunnande ut det så mycket att det nästan inte går och använda m.m hon följde alltså inte mina instruktioner, men nu är färgen påväg att bli bra, och håret håller på att bli tjockare men håret är fortfarande kort & risigt, och jag är trött på det korta håret nu eftersom jag kan inte göra några frisyrer & jag är van vid långt & tjockt hår ;) så ni kan hjälpa mig?! eller hur ;)

kram :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild