2010-09-24 ? 14:59:58

no life.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - verkligen
Har du någon kille just nu? - japp, bästa adam 
Har du dumpat någon? - yes
Har någon dumpat dig? - haha ja,
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? eh ja
Vem kramade du senast? adam
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? verkligen inte, om han älskade mig skulle han väll inte göra det?


SKOLA:

Är du duktig i skolan?- klart
Har du bra betyg? - nja, hyfsat
Har du fått göra om ett prov någongång? - nej :)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - eh, mja
Sköter du dej i skolan? - alltid
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - jo :$
På lektionstid? - ja, hihi
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nope

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? 5
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar ? - endast mamma
Trivs hemma? - jodåå
Rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nej, hihi
Skrikit och slagit din mamma? - skrikit har väll alla? men inte slagit.
Fått en rejäl utskällning sistonde? - haha ja.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha yes.
Älskar du din familj oavsestt vad som händer? självklart, vad som än händer! 

VÄNNER:
Du har vänner? - yesman! 
Du brukar vara med? - mja, 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? ja det gör jag allt, har dock inga normala vänner.....
Är det okej att ha kill-kompisar?  hihi jaaaaaappado
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - sämsta frågan hittills, nej det skulle jag inte kunna.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nästan,

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nej
Putar med läpparna på kort? haha, nja, kan hända
Tar kort på dina bröst? - japp all the time, eller?.... inte.
Använder foundation på läpparna? nepp
Super dej packad varje helg? - nej, haha
Du har kysst en tjej? - who knows? 
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?  plattar gör jag, men fjortisfrisyr, vad är det?
Ditt hår e knallblont? -  nej,

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -  nej, vad tror ni om mig egentligen?
När drack du alkohol senast? - har aldrig smakat?
Vem bjöd dig på alkohol? - öööh
Vad var det för sorts alkohol? - vet inte
Brukar du dricka alkohol? - nej
Har du druckit öl? - nej
Tycker du om öl? - nej, vet inte hur det smakar...
Har du varit full? - nej?

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - yes.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej
Du har skadat någon med flit? - kan la hända att jag har gjort
Har du någon gång viljat döda någon? - nejdåååååååååååå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild