2010-09-23 ? 17:47:47

HOT

bjuuuur på en mumsig bild från i somras.
är skit varm? haha fråga mig inte varför.
madens hälften av klassen var i tanum på tanumskampen var jag i skolaaaan, helt OK.
när jag var på väg hem ifrån skolan ringde isabelle & sa att hon var nere på torget med klassen för dom var på klassresa, så bestämde mig för att gå ner & träffa henne.
mysigt, var ett redigt tag sedan jag träffade henne, må jag säga!
sitter med mys kläder nu, och har precis gjort sådan moppe sak på datorn, gött att jag blev underkänd, haha.
gött att helgen redan har börjat, och just nu väntar jag på mamma, & sedan åker jag vidare t älskling för att sova där inatt, och sedan lämnar han mig på imorgon för att åka t sthlm & tävla :( buhuhu.
men men,
helgen är planerad vilket också är nice.
nej nu skall jag gå ner & hämta mitt naturgodis.
hejdooooooooooooooooooooo
Kommentarer
alexandra

vad är det för djur du köööpt? hahah har suttit och väntat på att du skulle skriva det hela tiden:D

2010-09-23 @ 18:04:34
URL: http://alexandrajohannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild