2010-09-07 ? 17:19:33

en mening utan ord.

OM HELGEN:
blev en sväng t olrog i lördags, det var faktiskt rätt så seeeegt, men helt ok. sedan åkte vi vidare t bullarn, där jag träffade lite people, och sedan hem och sova, inte så lyckad dag, men helt okeeeeeeeej.
i söndags åkte jag med älskling t backamo där det var någon marknad, & han hade uppvisning tyyp.
-
OM IGÅR&IDAG:
igår blev det skola för hela slanten! efter skolan tog jag och isabella bussen t dingle & solade, gottttttt.
and today...... har jag vart i skolan halva dagen, sedan kom mamma & hämtade mig, vi åkte vidare t nordby där jag köpte present t älskling, och två nya nagelack t mig. gottigotti.
nu skall jag lägga mig i sängen och kolla på one three hill!
Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye
bjuder på en bild från helgen, snodde bilden från alexandra.
Kommentarer
elin

Hej,pga flytt rensar jag ut det mesta i min garderob till mkt bra priser. Kika gärna in vid intresse,mvh Elin.

2010-09-09 @ 15:00:59
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild