2010-09-10 ? 17:08:10

eh.

har inte hunnit blogga på hela veckan, har haft fullt upp kan man säga :)
i måndags åkte jag och isabella t dingle och tog en 25 minutare.
i tisdags blev det skolan en stund och sedan kom mamma & hämtade mig för att åka t nordby och köpa present t älskling. sedan somnade jag gott hos älskling,
i onsdags blev det först moppekurs, och man skall ha ''läst'' 100 sidor tills nästa vecka?! döda mig!? sedan det dingle med älskling, oskar & nicklas, träffade även på alexandra.
i torsdags fyllde världens bästa ååååår, och efter skolan blev det vidare t ua för att möta upp älskling där,
& idag får jag se vad jag hittar på, yes man, det var allt!!!
OCH PÅ MÅNDAG BÖRJAR JAG TRÄNA MED ISABELLA, GÖTTTTTTTTT!
(bilder tagna från isabella)
&just nu ser mitt hår ut såhär SPYR:
Kommentarer
alexandra

du måste ha håret så jädra snyggt ju:D

2010-09-10 @ 17:59:16
URL: http://alexandrajohannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild