2010-05-01 ? 13:18:49

viljan är starkare än rädslan.

som sagt, det var ju valborg igår. och efter skolan, åkte jag och massor ner till liseberg, skit mys&hyfsat skoj var det, tills det började regna. (y)
sov både på dit&hem vägen, hihi.
&gissa.......... jag åkte fanemig balder, hahaha! hatar den.
å inga bilder blev tagna igår heller, får sno några från isabella om hon nu lyckades ta några. :-D
lycka till på tävligen älskling.
sedan somnade jag hos älskling, men han åkte ifrån mig vid 6. :(
får se vad jag hittar på senare, mby åker till älskling. hihi
och som ni ser har jag gjort om bloggggggggen lite. :-D  men är inte helt nöjd... vill få en ''header'' och inte ha den så tråkig bara hmhm....... NÅGON SOM KAN FIXA DET KANSKE? cuties
men nu skall jag hoppa in i duschen, vi höreeeeeeeeeeeS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild