2010-05-15 ? 01:56:07

torpan.

ingen bra uppdatering idag, men även jag har faktiskt ett liv................ men iaf så....
tog jag&isabella bussen&tåget in till ua, där vi stannade till&tog en ficka på espresso house&en liten tur i olika affärer, och sedan åkte vi vidare till torp, där jag hittade nästan allt det jag behöver till nästa helg, GREAT!
det jag har köpt kommer snaaaaaaaart, skall bara hitta min sladd t datorN...
tack för en super bra dag, isabellaa. ♥


&jo, jag pratade precis med mattias om USA, så nu är det snart bestämt att vi åker i mitten av juli i två veckor.
jag längtar.


KÖSSSSSSSSSSSSSSSN
Kommentarer
isabella

hihi riktigt bra dag:D LÖWE ECKERLÖW, haha bäst <3



ååh usa , jag gråter av glädje snart :')

2010-05-15 @ 02:06:13
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
isabella

shhhhhh dååååå :D:DD<3

2010-05-15 @ 02:10:40
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild