2010-05-20 ? 23:09:41

okej, nu är det såhär..

att jag stör mig på anonyma jävlar! :mad: f e g i i s a r  är ni FUCKERS.
men iaf, så kom jag nyss hem efter en middag med familjen & familjen P.
skulle egentligen ner och kolla match med veris, men så blev det inte, FÖRLÅT ATT JAG INTE KOM NER. och jag kan inte skicka sms för min comviq har gått ut bara så ni vet, men fixar nytt imrng!

jo! förut när jag gick runt hemma och kollade efter kläder som jag skulle ha på middagen, så hittade jag en gammal jeans jacka, som jag kan ha, som jag vägrat använda innan. så nu är jeans jacka klar, bara skorna kvar, men det köper jag imrng, hihi.
och min kamera sladd är borta, och mitt minneskort vill inte läsas av när jag sätter in det i datan, jag får panik, så inga 'nya' bilder får ni på ett tag. :(
därför bjuder jag på gamla och snygga bilder, på en brud jag saknar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild