2010-05-08 ? 15:12:58

ingen dator&inget inlägg...

i torsdags&fredags kunde jag inte logga in på min blogg.... I just don't know what it was... :o
men nu kan jag, som tuuuuuuuuuur är! :-D
inatt sov matilda hos mig, för jag vågade inte sova hemma själv :( men iaf, det var skit mysigt! vi gick på promenix, pratade om allt möjligt, och ja ;) vi gjorde allt möjligt helt enkelt!
det kommer en rolig, eller rolig&rolig men det kommer iaf liten video senare som blev helt fail, eller jag visst inte att jag filmade, h0h0.
och nu sitter jag här och väntar på, älskling.
LOVE

JUST DET ÄR DET NGN SOM KAN ÄNDRA MIN BLOGG?! VILL HA EN NY DESIGN,
SKRIIIIIIV, OM NI VET NGN, ELLER KAN SJÄLVA!
PUSSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild