2010-05-30 ? 12:50:49

hela helgen lång.

kom precis hem till älskling, och vi skall snart åka på kalas i uddevalla.
men i fredags så kom hanna till mig, och vi cyyyklade till konsum på bara 3 minuter typ, i REGNET! iaf resten av kvällen tog vi det bara lugnt. :)
i lördags så åkte vi hem till hanna efter vi hade vaknat och soooolade, var kanoN väder :-D och jag fick faktiskt lite färg, hihi. (a)
efter det cyklade vi ner och kollade på herrarnas match, och sedan kom M och hämtade mig. h3h3.
tack för helgen skit unge! ♥
och senare på kvällen kom älskling till mig, :) osså nu sitter jag här :)
så har min helg sett ut. :)

och idag är det ju morsdag, jag skall ge min mamma ett halsband, som inte riktigt har kommit med posten ännu, gaaah :@
men vad skall ni ge eran mamma? :)

sedan imrng bär det av till göteborg, och då tror jag inte det blir bloggande på en hel vecka, men håll utkik det kan hände att det kommer ett inlägg då&då. :)

men nu skall jag fixa mig, ha det gött! :-D


hihihihihihihi, jag vet att jag visat bilden innan. :)
när killar pratar om tjejer, behövs ingen sanning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild