2010-05-04 ? 17:47:48

GLASS

glass glass glass i stora lass lass lass, ja det är det jag vill ha!
nej men jag vet inte riktig hur den ''låten'' går, men jag kommer ihåg att jag sjung den när jag var liten, h0h0.
har precis gjort mega god glaaaaaaaaaass! and I mean it.
det är sådan glass som man kan göra själv på bara ngn minut, men den smälter hur snabbt som helst. h0h0

RECEPT.
det skall helst vara 225g hallon, och om ni inte gillar hallon, så funkar vilka bär som helst. men dom måste vara helt frysta!
1/2 dl socker
2 dl yoghurt vanilj/naturell, Men om ni inte har det hemma, kan ni lika gärna ta mellan grädde.
(vanilj glassen är köpt på konsum)
-
funderar på att åka med mamma till strömstad och umgås lite med henne, ist för att sitta här & röttna......
men nu skall jag duscha.

VI HÖRS
pusssssssssssssssssN
Kommentarer
hanna

hahahha men idiot, du får ju skriva hur man gör glassen när du gör ett recept förmodligen. hahahhahahahhaa!!!

lovvveeee<3

2010-05-05 @ 20:37:47
URL: http://hannnaxelsson.blogspot.com
maria montazami

du har skrivit fel låt , det är glass, glass glass istora lass lass lass ja jag är galen i glass wieee!

2010-05-07 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild