2010-05-20 ? 16:38:41

FUCKERS

GÖTT VÄDER!
yes, det har vart skit nice väder både idag och igår, men det började åska förut :( lite bad sisådär...
men senare idag blir det middag, och sedan ner och kolla match med min kära veronicccca!
och imorgon bär det av ner till göteborg med mamma, skall se om jag hittar jeans jacka, skolavslutningskläder och ett par skor.
great great.
och sedan på lördag blir det att kolla på mina bebisars konfirmation, hihi love. :blush:
&jag funderar på att börja med veckans blogg, humhum, skall jag eller inte? ...... :P
men nu börjar solen komma fraaam, så skall sätta mig och steckaaa, vi hörs senare!
&imrng lämnar den här lilla filuren mig. :(
cutcut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild