2010-05-31 ? 23:34:17

först gick det framåt, men nu går det bakåt.

jag orkar inte......... har en förbaskad mensvärk som inte vill sluta, och träningsvärk i både magen, ryggen helt knas att jag kan ha det där, eftersom jag inte har tränat den ett dugg, min högra arm, rumpan & i båda jumskarna....
jag tar självmord.
men iaf, skulle egentligen till göteborg idag, men så blev det inte, stannade hemma kändes att det behövdes men ändå inte, orkar inte mer...................................
idag så har jag iaf hunnit med en hel del, släppt ut hästarna som nu med mera står i VÅRAT stall, åkt till tanum, kollat S nyas lägenhet, kollat det nya huset vi köpt, vart hemma och solat, städat lite smått, och ja, till slut så har jag faktiskt RIDIT, ja ni såg rätt, jag har ridit på min älskade gamla ponny, blondie.
kanske därför jag har tränings värk i rumpan & jumskarna? :| hmhm.
nej, nu skall jag lägga mig och kolla på en film kanske (?) innan jag somnar, eftersom lilla jag skall upp tidigt imrng och åka till göteborg så blir det lägg dags tidigt idag, hihi.

LOVE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild