2010-05-26 ? 16:52:09

förlåt.

ja, förlåt för dålig uppdatering, men jag är trött på allt, och har inte hunnit blogga heller för den delen.
skolan går skit, jag är sur hela tiden, vet fan inte vad som har hänt med mig.
men förlåååååt, om jag är sur och shit hela tiden, men det är skit just nu, skolan, och jag är sjuk, förkyld typ.
men iallafaaaaaall såå skall jag ändra på mig, imorgon när jag vaknar upp så skall jag vara hur HAPPY som helst, för det finns inget att klaga på just nu,
VÄNNERNA, POJKVÄNNEN, FAMILJEN, glöm inte att ni är bäst. &SNART ÄR DET SOMMARLOV MED!

jag har även fått prao i göteborg, GÖTT!
så nästa vecka bor jag hos min kära mormor tror jag, i en heeeeeeeeel vecka.
men nu skall jag ner och käka grillad hamburgare. mums.
senare så blir det att skriva novell iaf, och sedan kanske göra lite av min historia uppsats.
&NI JAG HATAR MIN NO LÄRARE, JÄVLA FUCKED UP ÄR HAN!
därför bjuder jag på en fin och osminkad bild. :)
herååååååååååååååå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild