2010-05-28 ? 17:54:07

det börjar gå framåt.

ja, rubriken säger la en hel del, eller? :)
men som sagt det börjar gå framåt, pratade med min svenska, so & no lärare idag. i so & svenska har jag antagligen ett starkt VG, och i no;on som jag trodde jag hade IG hade jag tydligen inte, så skall göra provet om två veckor, när jag är tillbaks från göteboooooooooorg och praon, och sedan efter det är det vandring och sedan sommarlov, fattar ni?! det har inte långt kvar nu.
och jag har lovat mig själv att det här skall bli bästa sommaren med bästa folket.

-
idag så följde veronica med mig hem efter skolan, vi skulle egentligen till ackes men det blev att vi gick hem till mig, eftersom det var så kallt och tråkigt väder. men efter en stund när regnet hade lugnat sig så gick vi ner till ackes ändå, och där blev det en dricka och en äcklig fransk hotdog..... för som ni vet så äter inte jag korv, h0h0. :( OCH JO GISSA, DET VAR EN FET JÄVLA ÄCKLIG SPINDEL PÅ MITT RUM, SOM GICK RUNT PÅ TAKET, OCH NÄR JAG SKULLE DÖDA DEN, LYCKADES JAG INTE, SÅ DEN RAMLADE NER, MEN NU ÄR DEN HELT NER MOSAD! SOM EN PANNKAKA. HIHIHIHIHIHIHI (6)
men nu har jag fastnat här vid datorn och lyssnar på musik, kollar fejan & lite dittan och dattan.
och senare så för väntar jag mig att hanna skall komma och mysaaaaaa med mig, okej inte mysa, men det blir iaf att hon nannar här inatt, h3h3 :):):):)
oj nu blev det mycket text så får la bjuda på en bild, och sedan sluta skriva, h3h3.

- bilderna är gamla, men jag älskar dig, och saknar tiden ngt enormt.
bästavän.
Kommentarer
Anonym

i love you, ♥

2010-05-29 @ 14:10:41
hannaaaah, [email protected]

sv: jag älskar dig med. ♥

2010-05-29 @ 19:13:09
URL: http://dunnno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild