2010-05-02 ? 19:21:00

baby you are my only.

DET LUKTAR SOMMARLOV, DET ÄR BARA EN MÅNAD & 9 DAGAR KVAR NU.
WIIIIIIIIIE.
måste åka och checka avslutningsklänning, och jag funderar lite smått på att färga håret sandré(typ brunt) med ljusa slingor? nu innan vi slutar, skolan. men jag är rädd att mitt hår skall bli miss färgat i solen i sommar...
vad tycker ni jag skall göra?

[visar bild sedan, för måste få ngn som kan ändra hårfärg åt mig, eheh.]

kom nyss hem, har varit hos min älskling, och sooooolat, så nu är jag helt knall röd i ansiktet och mina fräknar börjar synas rejält nu! :o ussssssch, i don't like it. beacuse i look like a giraffe..
h0h0.
xoxo hannaH
Kommentarer
Isabella

ja tyckte också den va lite söt:D

typ överallt, dom på bidlen är från ginatricot iallfall :) du har föressten din väska här :o <3

2010-05-02 @ 20:00:11
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild