2010-05-31 ? 00:08:57

baby, I did't know who I was, before i met you.

först vill jag säga att....
jag bjuder på en snygg, och super gammal bild, sedan ett år tillbaka typ, precis då en frisör hade förstört mitt hår, men nu börjar det bli långt, och i veckan skall jag ta massa med nya bilder, så d så!
jag känner mig även så himla dum för att mitt halsband till mamma inte har kommit ännu eftersom det är morsdag, men jag får bara hoppas på att det kommer snart, bättre sent än aldrig! :D
men mamma, jag älskar dig, och utan dig skulle jag inte stått på mina ben, som jag gör idag utan några problem. du är bäst. även om vi bråkar och vissa dagar inte alls är bra, så är du alltid bäst, och jag skulle inte kunna tänka mig en annan mamma än duuuuuu. LOVE YOU!
iaf så var jag på kalas förut med min bebis, och hans familj, wonderful!
och sedan åkte jag hem, men orkade fan inte vara hemma för massa anledningar, så jag tvingade med mamma till stallet, där jag och moah körde minicross (6) FUCKERS!
har precis kollat tåg till göteborg imorgon med, så nu är det fixat, åker kvart över 3 imorgon, hihi. :) och sedan när jag väl är framme tänkte jag träffa min kära johanna, och sedan åka och våldgästa min kära mormor en snabbis, visst är jag snäll?! :-D.. att jag bara åker och hälsar på, h0h0. :-D
nej, men nu skall jag sova, för mina ögon håller på att falla ihop, blir en stor dag imorgon.
KJAMKJAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild