2010-03-19 ? 20:14:48

what you got boy is hard to find, I think about it all the time.

fredag today, jajemän!
och som ni ser har jag skaffat ny blogg, så nu är det blogg.se är det som gäller nu för min del. &jag skall lägga ut mer bilder och vara aktiv.
veckorna går mega fort, och om en vecka är det lov.
och det känns som det bara är vi som har lov nästa vecka, ngn mer än oss som har påsklov nästa vecka?!

älskling var här en liten stund efter skolan, hihi.
har precis varit nere på konsum med mami och handlat saker till tacosen som jag har längtat efter hela dagen! hihi, och snart skall jag ner och möta min lillasyster och brudarna som har vart på discooo ;)
så denna fredagen blir det fredaaaaaaaaaagsmys med familjen.

hope, peace and love.
Kommentarer
sanna

du e fin :) <3

2010-03-19 @ 21:15:38
URL: http://sannaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild