2010-03-20 ? 16:12:18

i've faced my fears.

mitt internet är riktigt dåligt idag, har suttit och försökt fixa det hela dagen, men det har ite gått så bra.
&som ni ser har jag gjort en ny header, men lyckades ite så bra med den, haha (a) men den får sitta där tills jag är klar med den andra headern.

men iaf, skulle åkt te torp idag men så blev det ite, så jag följde med mamma till strömstad, medans hon var i stallet med f&m var jag och tränade. riktigt skönt!
&har även ringt och beställt tid idag till klippning och färga håret idag med, så det blir att åka ner te göteborg på onsdagen och fixa det, sedan på fredag skall jag fixa mina naglar. wonderful.

&nu när ni ändå har läst den intressanta texten ovanför, så tycker jag att ni kan bli medlemma på: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=dunnno både du och jag tjänar på't, du får mera läsare mega snabbt och ja. :-D


hnjk efterbliven?

hope, peace and love.
Kommentarer
hanna

hahahah ditt cp <3

2010-03-22 @ 17:52:34
URL: http://hannnaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild