2010-06-04 ? 20:13:06

we no speak americano.

hela veckan har vart skit nice! fint väder, härligt fooooolk, och ja, vad mer finns det att säga än så?
iallafall så var det sista dagen på min praoo plats igår även om jag bara praoade där i 2 dagar.. :) men människorna där var skit goa, gillade verkligen stället, nästan så att man vill börja jobb där direkt!
men efter praoen åkte jag och johanna i och kollade bikini, men hittade fan ingen.. :( istället blev det en bh, ett par trosor, och ett par ''mys'' shorts. :) får åka in med mamma någon dag till torp istället och kolla på bikini, för jag behöver verkligen en... eller så går jag med våtdräkt hela sommarn! smart hannaaaaaah! ;):D
idag så vaknade jag vid 10 fixade mig och åkte till åbyyy och träffade först amira, och sedan träffade jag odde tha maN, h0h0 sedan kom johanna, och nu sitter vi här o kerstin lägenhet och har det mys, h@h@.... LOVELY!

nu skall jag vara social, vi HÖRS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild