2010-06-17 ? 02:57:57

så går det t när hannah är trött, men här har ni några frågor ni kan roar er med att läsa

Ditt utseende:
Hårfärg? blond med 'guldiga' slingor i
Längd? 1.68
Skostorlek? 39

Kärlek:
Har du kille just nu? hihi ja världens bästa
Gillar du någon? men jaaaaaaaaaaaa
Vem? adamälskling
Tillåter du din kille röra vid dig? hihihihih
Överallt? hemligt
Har du haft sex? who knows, mby, mby not? ;)
Hur många har du haft sex med? hihihihihi
Har du haft många förhållanden? nej det tycker jag inte, det beror på hur man ser det?

Smak & stil:
Vad har du på dig? en stor fet tröja, och underkläder för skall snart nannaaaa
Hur ser dina trosor ut? svartaaa
Har du någon BH? jaaaaaaa
Hur ser den ut just nu? sönder tvättad rosa bh

Bad days:
Har du varit full? åhnej, vad tror du om mig egentligen?
Har du däckat? nejnejnejeneeeeeeeeeeeeej
Har du haft sex på fyllan? nej
Har du rökt? prövat gör väll alla?
Har du snusat? nej
Har du gjort något olagligt? neeeeeej då
Har du slagit någon ner till marken? nej, så elak är jag intee

Yes/No:
Är du allergisk mot något? neeeej :D
Tror du på gud? ja, eftersom det är ja och nej frågor så säger jag JA
Har du en bästis? hihi, jaaaa :blush:
Är du vegitarian? neeej för faN
Har du varit med om ett stort gräl? mjaaa

Antingen eller:
Mjölk/saft? saft, ibland mjölk, det beror på vad jag är sugen påååå
Ibumetin/alvedon? alvedon
Katt/hund? hund
Cykla/gå? cykla, eller gå spelar ingen roll typ
Öl/vin? öl
Kanin/hare? kaniN
Kommentarer
Thessan

Fin blogg du har!

2010-06-17 @ 07:39:50
URL: http://thessansamigurumis.blogg.
V e v v e A n d e r s s o n ♥

intressant :)

2010-06-17 @ 15:29:02
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild