2010-06-02 ? 16:03:30

SOL!

efter att ha försovit sig, så har dagen gått braa....
sitter här vid denna datorn som jag snart har lärt mig, hihi :) och det är bara tio minuter kvar sedan slutar jag, gött!
skall in till NS och kolla bikini och se om jag hittar ngt annat kul, eller jag får se om jag orkar det......
dagen har iaf varit skit nice :) riktigt härligt folk här, skit goa :D I love it.
Senare idag blir det att åka och träffa mormor en stund och sedan, hm... ja det får vi se ;)

men det är iaf sol, och idag skall jag njuuuuuta av det, så innan jag åker till mormor, skall jag solaaaa, för jag skall lyckas bli brun denna sommarn, har jag bestämt! :D haha. men nu måste jag draaaaaa.

LOVEEEEE HANNAH THA MAN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild