2010-06-03 ? 11:55:06

EN STOR FET SALLAD!

yesman, jag kom i tid idag, haha :-D tur för mig säger jag bara! fick även reda på att jag är ledig imorgon nice. :)
det blev inget igår med att åka och kolla bikini, det blir idag efter jag slutat :) istället åkte jag till räve och träffade johanna en stund, efter det blev det till mormor och vi pratade om lite allt möjligt, mysigt faktiskt även om jag inte var där en så lång stund. :) efter det hade jag tiiiiid över, så då träffade jag johanna, jonas & rasmus, åh, märker nu hur mycket jag faktiskt har saknat vissa människor här nere. tänka sig det var nyss ett årsedan jag flyttade, och visst jag har hittat massa nya underbara folk, som fyller mitt hjärta med KÄRLEK.
men dom som stod/står mig närmast här nere kommer jag sakna, och dom jag inte har träffat ännu åker jag antaligen och träffar imorgon när jag är ledig :) för nu när jag väl är här nere så skall jag ta den tid som jag får över och träffa folk jag saknar!

och jag saknar min älskling, a lot!

OCH JO GISSA?!?!?! jag skall byta rum med M&M äntligen, så nu får jag bo i källarn med alla spindlar hur f*n skall det gå? :s:o men jag som har tjata på det, så nu får jag antagligen min vilja igenom och sedan när jag kommer hem så är det antagligen fixat och klart, skit nice! :-D

magen kurrar så nu skall jag gå ut och äta en STOR fet sallad, MUMS!!


jag saknar handbollen. :(

MEN VI HÖRS, INNAN MIN MAGE KURRAR SÖNDER.


- you have changed so much, I know you just how you are. where did that person go, who always was there?
I think you know how you are, do not say the name,
you lost my trust when you let go of my hand.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild