2010-06-11 ? 14:40:45

i don't know what i'm doing.

okej det är sommarlov, jag borde vara glad? är faktiskt rätt glad, men ärligt talat borde jag vara gladare...
iallafall så får jag se vad som händer senare, allt ändrar sig helt tin orkar inte.
blev iallafall en  ''sommartårta'' efter skola avslutningen, och jag blev nöjd med min betyyyg, har höjt mig i några stycken, det börjar gå framåt. :)
nej nu skall en sur och ledsen hannah gå ner och vara social, och sedan får jag se vad som händer, vart jag hamnar och med vilket folk. skall iallafall ändra på mitt humör, orkar inte vara sådan här mera, har varit sur fram och till.
fu.
PUSSSSS FRÅN FRÖKEN SURTANT
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild