2010-06-10 ? 15:35:18

hunnebo vandringen.

ja som sagt, så vandra jag igår, därför jag inte har bloggat. :-D 

vandra med klassen igår, det blev faktiskt roligare än jag hade tänkt mig, bara att ingemar gick fel ett ANTAL gånger... när vi kom fram till stället där vi skulle bo på så skulle jag och hanna börja med att segla, hur gick bra gick inte det då?!?!? först tappar tony stången på min tååå :( och sedan får hanna stången i huvudet, och till slut åkte vi åt fel håll... men annars gick det braaao :-D
sedan skulle vi paddlaaaa, skit skoj, men hur jäävla jobbigt som helst! :o
men dom här två dagarna har varit skit nice även om humöret på dom flesta har gått upp&ner, och imrng är det sommarlooooooooov fUCKERS.
men nu hinner jag inte blogga mer, skall fixa mig och sedan vidare till torp :)
har även tatt en massa bilder som jag lägger in när jag har tid :)

KÖSSN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild