2010-06-03 ? 14:30:37

h3h3.

det känns som om jag har börjat skriva hur mycket inlägg som helst i min blogg (?) kanske har jag det? :o eller jag vet inte..... det känns även som jag bara skriver och skriver och inte kommer någonstans...
har iallafall varit och ätit en stor räksallad som satt smaskens i magen.. :)
om typ en halvtimma slutar jag, gött! och då blir det att fixa&handla några saker, som bikini jag och mitt prat om bikinin, ha-ha-ha... men iaf, och så skall jag se om jag får tag på johanna, för hon skall med mig till ......... och fixa ......, ja det är heeeemligt, kanske visar sedan ;)
åh jag är sugen på en stor fet mjukglass med diamkulor, åh det skulle sätta gott i magen just nu!
men skall hinna fixa klart min bild, och se om jag lyckas bli nöjd med den, haha :)
och sedan är det inte låååångt kvar tills jag slutar, h3h3.

På lördag morgon åker jag iallafall hem igen, rätt skönt faktiskt, saknar my family, och på lördag kommer även en massa BILDER! :D:D:D

nej! nu får jag sluta skriva, för man orkar inte läsa allt till slut, h0h0 :*


don't fuck with a bitch, who already is a bitch.
Kommentarer
matilda lundin

sv: hihi de är en handuk!:D<3

2010-06-03 @ 18:09:27
URL: http://matildalundin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild