2010-06-20 ? 20:08:42

ändrade planer

hatar när det blir så.. när man verkligen vill något så går det inte. gaah
skulle iallafall t älskling först men så blev det inte, så fick stanna hemma, så skulle jag med älskling och hans familj t hällevadsholm, men tror ni det blev så då?! nej.
idag har jag typ inte gjort något, vädret har varit kanon, så jag moah, och älskling gick t ackes och köpte glass, hihih, mums!
sedan har jag typ inte gjort något, :)
och nästa vecka är redan planerad, sommarlovet går framåt iallafall :D
♥ måndag: grötö antagligen,
♥ tisdag: t torpan med mami
♥ onsdag: packaaaa,
♥ torsdag - söndag: norge med älskling och hans familj.
NICEEEEEEEEEE är ordet
Kommentarer
alexandra

hahah ja lite faktiskt:o

ihihi mjaaaaaaaaaaa:D<3

2010-06-20 @ 22:08:57
URL: http://alexxpalexx.blogg.se/
Michaela Snöborgs

låter som kul planer! :D

2010-06-21 @ 12:53:46
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild