2010-07-03 ? 15:25:53

ny kamera, som funkar helt okej.

rubriken talar för sig själv, har fått en slags systemkameran, men inte den bästa enligt mig, men det går att leva med :)

kom hem från älskling för några timmar sedan. du är bäst, du är fin på alla sätt, jag älskar dig.
har precis duschat och väntar på att mitt hår skall torka, för orkar inte torka det med hårtorken, för det är ju sååååå jobbigt. eheh.
senare idag blir det fjällbacka kalaset :) 

och mitt knä har blivit bättre, men det har typ lossnat lite av skorpan på massa olika ställen så nu har det blivit rosaa, snyggt då.................. ehe.
men nu skall jag städa, och sedan platta håret, vi höööörs.
snygggggggggt knä va?
det söta lilla halsbandet jag köpte, men det skall finns ett 'J' också någonstans på halsbandet, men det kom inte med i bilden.
Kommentarer
hanna

hahahha var fan rimmade du? :o <3

2010-07-03 @ 19:50:35
URL: http://hannnaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild