2010-07-08 ? 19:07:09

i'm in love.

kom nyss hem eller nyss och nyss, men kom hem för en stund sedan efter att stått loppis med samuel, för att samla in pengar till skolan, för dom skall vandra i norge, men jag skall inte med, för då ligger jag på en strand med älskling. för jag skall t mallooooorca, då ni är och vandrar med en stor fet ryggsäck och får skoskav, själv skall man ju då bara ligga på the beach och chilla på't! GÖTT för mig, hihihih. visst blir ni avundsjuka? ;);););)
-
iallafall, kollade runt på massa sidor förut, och jag märker att jag har blivit kär i högklackat, såååååååååå snyggt, typ dör!
men problemet är att jag kan inte gå i dooom när dom är för högaa :( och jag tar aldrig tid att lär mig det för det är så tråkigt och låter så barnsligt, haha, så jag får ju faktiskt skylla mig själv, men iallafall........ så skall jag kunna gå i ett par högklackar innan sommaren är slut!
och jag kan inte tänka mig själv i det, men får bara börja göra det, för nu blir det att börja högklackat för min del, eller iallafall lite, eller jag skall försöka, hhihihihihi
-
och för er som vill veta vad jag gjorde igår, så var jag med hanna&vera på badholmen, lägger ut bilderna när dom kommer in på datoooorn ;)
ååååh visst är dom snygggaaa!?!?!?!?!? jag typ dör. :(
HISSSSS ELLER DISSSS?
Kommentarer
josefine

SV: Nej men jag har en tävling om en bloggsvars invite i min blogg. :)



http://josefinesdiary.blogg.se/2010/july/liten-tavling.html#comment

2010-07-10 @ 13:54:41
URL: http://josefinesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild