2010-07-31 ? 18:51:04

-

I can't tell you what it really is, i can only tell you what it feels like, and right now there's a steel knife in my windpipe, i can't breathe but i still fight while i can fight as long as the wrong feels right.
and I do not know what has happened, but it feels like we are not on the same level we were before.
-
dagen blev inte som planerat men den blev bra.
mamma hämtade mig hos älskling, åkte vidare t stallet och sedan körde mamma mig t vera och efter en stund prat tog vi cykeln och åkte in t fjb där vi träffade rasmus och dom, söta grabbar det där! och sedan åkte vera ifrån mig, och då bestämde jag mig för att gå hem och så slutade det med att jag sitter här och inte gör ngt, funderar på att gå och börja fixa min garderob...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild