2010-12-05 ? 14:47:44

JAG ÄR TRÖTT PÅ MÄNNISKOR

jag är så äckligt jävla trött på människor som inte har något vett i sig. som bara bryr sig om sig själva & trackar ner på folk för att dom själva skall må så jävla bättre. jag spyr på dom. skulle vilja slå dom rakt på käften och spotta dom rakt i ansiktet. jag menart. och det värsta är nog när människor sitter på fb eller något liknande och är 15/16 år & kommenterar någons bild som är två år yngre, om hur ful & äcklig den personen är. helvete. ta det i verkligheten istället. eller något. avundsjuka fan. det är dags att växa upp nu. och växa till en högre nivå på en bättre plats. idioter är ni.
-

''Life is too awesome to waste your time thinking about someone who doesn't treat you right''
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild