2010-12-06 ? 20:10:41

GJORT OM

gjorde om bloggen, känns bra om jag skall vara ärlig. men jag är inte så nöjd så det är pricken över i:et, nej.
inatt blir det att sova ensam för första gången på jätte länge, i min stora säng i källaren. dör. vill inte. hoppas mamma kommer snart så hon kan köra mig till min favorit.
nu skall jag ner & kolla på ung & bortskämd,
& alla dessa människor som tror att dom är något genom att kolla snett, och vara bitchiga. ni förlorar ju för fan bara på det, idioter.

LOVE
Kommentarer
veronica

heeeej gumman <3 när är ni tillbaka? onsdag eller? och du, SKIT I IDIOTERNA. dom är bara såååå avundsjuka :D om du tänker på det jag tänker på dåå hahah.

Hoppas du kommer tillbaka till skolan snart, har ingen busskompis för tusaaan!!! pusss love you / v

2010-12-06 @ 20:31:50
isabella

Hahaha alltså dom idioterna igår var fan det värsta !!!

2010-12-07 @ 05:48:09
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild