2010-12-08 ? 15:40:59

EVERY ONE CHANGE

jag tror att vi alla kommer till en svacka då man märker att man själv förändras och att även folk omkring en förändras. vare sig vi vill eller inte. det känns som jag har kommit till den svackan nu, inte att jag förändras, iallafall inte så att jag märker det, utan vissa folk omkring mig förändras. jag förstår att man gör det, för det är ungefär bara ett halv år kvar och sedan ska vi börja gymnasiet, och vissa skall skaffa lägenhet, andra kanske till och med skall flytta långt hem ifrån och bli vuxna på riktigt. men ibland blir jag nästan rädd hur människor kan förändras så snabbt, så omedvetna om hur dom förändras. vissa på ett bra sätt, medan andra faller åt andra hållet.
jag har lovat mig själv, att jag får förändras, jag vet att jag kommer att förändras, alla gör väl det, sakta men försiktigt till och med så att vissa inte hinner märka att man förändras.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild