2010-12-14 ? 20:35:26

DAG 6-9.

Dag 6 - Min bästavän
som sagt har jag väldigt många fina och underbara vänner som jag älskar utav hela mitt hjärta. mina små änglar. men jag kommer bara rikta in mig på ett par som står mig närmast och nästan vet mig innan till som utantill.
Isabella, Hanna & Matilda- åh mina små hjärtan, finns det några som är så underbara som ni? ni finns för mig när som helst och er kan jag prata med om vad som helst. det senast året har vi kommit närmare varandra än vad vi någon gång gjort, vilket jag är mycket happy över. ni har & kommer alltid ha ett plats i mitt hjärta, glöm inte det!


Johanna Petrén- när jag flyttade från Göteborg för ungefär ett år sedan så har vi bara tappat kontakten mer & mer, vilket jag tycker är mer än synd. innan jag flyttade var vi som piff & puff. vi gjorde allt med varandra, det var nästan som vi satt ihop, vi var som systrar. tjaffasade men ändå kunde vara sams hur länge som helst. gud vad jag saknar dig. även om vi har tappat kontakten, och jag är jävligt dålig på att höra av mig. vi har nog varit vänner i tio år snart, och gud vad tiden går snabbt. bruden jag saknar dig.
vi känner nästan inte varandra längre, men en sak skall du veta min söta, att du kommer alltid, alltid vara en av mina närmaste & min andra halva. en del av mig saknas här uppe kan jag säga dig. jag saknar dig, och glöm inte att vad som än händer kommer du ha en jävligt stor del av mitt hjärta.


Adam- min favorit, min andra halva. efter ett år med dig så har vi kommit närmare än någonsin. tror du vet allt om mig (typ), och jag kan prata med dig om precis vad som helst & du kan prata med mig om vad som helst. du är min bästa vän och pojkvän det känns bra att kunna plussa ihop dom två orden. tack för att du finns mitt hjärta.

Dag 7 - Ett ögonblick
det starkaste ögonblicket jag har, som jag kommer & tänka på just nu är en sak som jag inte kan ta upp här. hihi. det är tyvärr hemligt.

Dag 8 - Ett barndomsminne
hahaha ett barndomsminne jag kommer ihåg mest, var när jag var fyra år tror jag, och jag gick hos en barnmamma som hette Eva. gud som jag tyckte om henne. haha. jo iallafall så när Eva tog semester och jag var tvungen att vara hemma, så rymde jag till henne med min tre hjuling och stod där som ett fån, jag grät och väntade på att hon skulle öppna dörren, men ingen kom. istället kom min mamma och plockade upp mig efter några timmar. haha.

Dag 9 - Min dag
började att jag vaknade upp bredvid min bästa, tog på mig kläder mjukis & tjockis tröja. sedan vid kvart i åtta gick jag & min lillasyster ner mot bussen, tog bussen vid åtta och när jag kom till skolan har jag bara övat på dansen till soarén. efter skolan åkte jag hem, åt två mackor med vitlökgojs på, gjorde klart det sista i svenskan & sedan kvart i sex hämtade isabella mig & vi åkte ner och körde bodyattack. känns gött i benen nu kan jag säga. efter det blev jag hem körd av dom med, och nu sitter jag här nyduschad & fräsch.
Kommentarer
matilda lundin

älskar er!!

Ni är underbara mina änglar!

tusen pussar!!<3

LOve u

2010-12-14 @ 23:08:11
URL: http://nattstad.se/matildalundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild